Over ons

DSC01760

Het Mondzorg Huis

Mensen een stralende en gezonde glimlach geven zodat zij ongeremd kunnen lachen. Lachen is zo’n belangrijk onderdeel van ons leven en de basis van emotie. Een mooie glimlach betovert mensen. Wij geloven dat het voor een ieder mogelijk is om een perfecte en unieke lach te hebben.

Ons doel is om de hoogste kwaliteit te leveren gecombineerd met persoonlijke aandacht. Dit zijn de twee kernpunten die voor ons sturend zijn: kwaliteit en persoonlijke aandacht. Persoonlijke aandacht houdt in dat de patiënt centraal staat met zijn/haar persoonlijke situatie en wensen. Wij geven onze onverdeelde aandacht aan de patiënt en plannen ruime afspraken in. Geen vraag is bij ons te veel, want wij hechten veel waarde aan een goede service. Service wordt geboden voor, tijdens en na de behandelingen, dit wordt mede mogelijk gemaakt door de ruime openingstijden. Ons professionele personeel stelt iedereen op zijn/haar gemak.
Kwaliteit leveren houdt o.a. in dat wij ons regelmatig nascholen en innovatief bezig blijven. Dit geldt zowel voor behandeltechnieken als beschikbare apparatuur.
Uw gegevens worden correct en veilig behandeld. Privacy wordt gewaarborgd.

In 2004 heeft tandarts Birdja de toenmalige praktijk overgenomen en gemoderniseerd.  Dit werd gerealiseerd in oktober 2014, toen de deuren van een volledig nieuwe praktijkruimte werden geopend aan de Mathenesserlaan 283, enkele deuren verder van de oorspronkelijke lokatie. De praktijk groeide hierna verder uit tot de moderne groepspraktijk die het nu is. Er staan geen commerciële bedrijven achter de praktijk en het management wordt geleid door tandartsen met passie en hart voor het vak. Hierdoor staat kwalitatief hoogwaardige zorg altijd op de eerste plaats.

Het Mondzorg Huis contact

Openingstijden

Openingstijden

Patiënten vertellen